Deprecated: Required parameter $options follows optional parameter $loglevels in /home/nnicb8877/domains/nnic.nl/public_html/libraries/rokcommon/RokCommon/Logger/Joomla.php on line 33

Deprecated: Required parameter $category follows optional parameter $loglevels in /home/nnicb8877/domains/nnic.nl/public_html/libraries/rokcommon/RokCommon/Logger/Joomla.php on line 33
Zoeken

Vinden

Wat wilt u vinden?

vaak gestelde vragen

Wat is het telefoonnummer van NNIC Business Support?
U kunt ons bellen op 0597-433210. Handiger is om ons te mailen. Wij antwoorden doorgaans binnen een werkdag.
Wanneer kan ik jullie bereiken?
Wij proberen bereikbaar te zijn tussen 10 en 16u op werkdagen. Wordt de telefoon niet opgenomen? Stuur dan een mail. Algemene feestdagen is ons kantoor gesloten, daarnaast tussen Kerst en Oud en Nieuw.
Jullie nemen de telefoon niet op, maar het is openingstijd
Soms is het niet mogelijk de telefoon te beantwoorden. Belt u alstublieft op een later moment even terug. Wij kiezen er voor om niet met wachtrij en menu in onze telefooncentrale te werken. Wel schakelen wij soms een antwoordmachine in, waarop u een boodschap kunt achterlaten. Wij bellen gemiste oproepen niet terug!
Ik wil jullie bezoeken. Kan dat?
Natuurlijk kunt u ons bezoeken. Het kantooradres is: Zeefbaan 22 in Winschoten. Maakt u alstublieft wel van te voren een afspraak. Dat kan per telefoon of per mail. Dan kunnen wij rekening houden met uw komst.
Jullie hebben een brief gestuurd dat ik een rekening van jullie klant nog moet betalen maar ik kan dat nu niet
Wanneer u niet kunt betalen, neemt u dan contact met ons op. Dat kan per telefoon maar ook per mail. Het is handig dat u dan het dossiernummer bij de hand houdt, dan kunnen wij u meestal sneller helpen.
  • "De grootste moeilijkheden liggen daar waar we ze niet zoeken"
    Johann Wolfgang von Goethe Duits schrijver en dichter 1749-1832
  • 1