Deprecated: Required parameter $options follows optional parameter $loglevels in /home/nnicb8877/domains/nnic.nl/public_html/libraries/rokcommon/RokCommon/Logger/Joomla.php on line 33

Deprecated: Required parameter $category follows optional parameter $loglevels in /home/nnicb8877/domains/nnic.nl/public_html/libraries/rokcommon/RokCommon/Logger/Joomla.php on line 33
Verkoop en Marketing
  • 20 jaar ervaring!

Verkoop & Marketing

Verkoop planmatig aanpakken!

Uw onderneming afstemmen op de wensen, verwachtingen en behoeften van de klant en vervolgens een planmatige aanpak om uw product of dienst te verkopen met als uiteindelijk doel een mooie winst te behalen. Zo simpel is het!

Onze diensten

Bij ons bent u aan het juiste adres voor uw reclame en promotie. Van reclamebord tot meerjarig strategisch productontwikkelingsplan. Van idee-ontwikkeling tot productie en plaatsing, wij zijn uw partner in commerciële communicatie! En de kosten? Die zijn lager dan u denkt, ook door onze samenwerking met drukkerij, productiebedrijf, verspreider, radio- en televisiezender. Uiteraard met een perfecte kwaliteit. Goede prijs en uitstekende kwaliteit, daar staan wij voor!
Radio commercials Krachtige gesproken boodschap, uniek en onderscheidend
TV Commercials Op televisie bent u het bedrijf dat serieus genomen wordt door uw klant!
Reclamedrukwerk De juiste uitstraling voor uw bedrijf helpt uw klant voor u te laten kiezen!
Digitaal commercieel werk Rechtstreeks en doelgericht bij uw klant in beeld. Ook in social media!
Marketingplanning Betere kwaliteit, meer resultaat en beheersbaar budget. Dat en nog meer zijn de voordelen van slimme strategische marketingplanning.
Public Relations Voor een goede public relations-functie in uw bedrijf bent u bij ons op het juiste adres voor ondersteuning en advies!

Meer omzet en winst?

Slimme marketing is de basis van elk succesvol bedrijf!

Meer info of klant worden?

Direct contact opnemen

Een marketingvoorbeeld om over na te denken......

RECLAME MAKEN - Hoe pak je dat aan?

RECLAME MAKEN - Hoe pak je dat aan?

Slimme reclame begint met weten! En wist u dat een goede reclame gericht is op een boodschap over te brengen op 1 persoon? Deze boodschap heb ik geschreven voor u, voor u te lezen terwijl ik er niet bij ben. Om u te vertellen dat u bij ons moet zijn voor een goede reclame!

Praktijkvoorbeeld: Bier-reclame

Laten we ons onderwerp eens beginnen met wat voorbeelden. Reclames voor bier. Brood en bier, zo oud als de wereld, toch? We gaan eens goed kijken en nadenken over wat we zien.

Biertjuhhhhh?

In onze moderne tijd wordt nog steeds reclame gemaakt voor bier. Bier is een product dat door de meeste mensen gedronken wordt en door de massa kan er veel geld aan verdiend worden. Gaat het alleen om smaak? Of gaat het ook om gevoel? Of om status? Of om .....?

Wat doen de professionals?

Deze commercials zijn heel leuk om ons onderwerp in te leiden. Deze reclames zijn stuk voor stuk gemaakt door reclamemakers die heel goed weten hoe het moet en zij werden aangestuurd door bedrijven die precies weten wat ze willen. Kortom: van de professionals kunnen we leren!

Waar op te letten?

Zullen we eens gaan kijken en dan bedenken wat we van die plaatjes vinden? Is het een positief of negatief beeld? Zou u het bewuste bier gaan kopen of is er iets wat u tegen zou kunnen staan? Zou u de reclame zo maken?
En nu de bierreclames...ga eens rustig kijken naar de plaatjes en kijk goed en denk er eens over na wat je ziet. Kies de beste en de slechtste. En ziet u ook wat niet zo voor de hand ligt?
  • Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • Miller " Zet je tanden in dit heerlijke bier "
  • Heineken " Sponsort de Champions League "
  • Mariachi "Schreeuw van het feest "
  • Heineken " Voor een verfriste wereld "
  • Corona " Drink verantwoordelijk "
MEER OPHALEN SHIFT ingedrukt voor alles ALLES ophalen!

Factoren om rekening mee te houden

Kijk door de ogen van uw klant
Reclame is de kunst om met een universele boodschap een enkele klant aan te spreken.
De boodschap moet eenvoudig zijn
De communicatie gaat in een ogenblik en dat moet genoeg zijn om de boodschap te snappen
Het moet er fantastisch uitzien
De uitstraling door de grafische vormgeving is het eerste waar op geoordeeld wordt. Eerder dan het product gezien wordt, wordt de grafische vormgeving basis voor de keuze van de klant.
Voldoen aan de verwachtingen van de klant
Vrijwel altijd is het de beste strategie om te voldoen aan de verwachtingen van de klant.
De klant bedenkt de rest zelf
Iedere klant heeft zijn eigen redenen. Die zijn zo uniek, dat de reclame daar nooit in kan voorzien.
Dan neemt u contact met ons op! Wij gaan graag geheel vrijblijvend het gesprek met u aan!

De beste reclame?

Wij vinden de Heineken reclame's het beste. Vooral ' Gemaakt voor Vermaak '. Een volkomen neutrale reclame waar een uitermate positieve koppeling met genieten van muziek, films, multimedia door de klant gekoppeld wordt aan een bier. In een oogopslag wordt gelijk Heineken herkend door kleur en stijl. Het bierglas is het enige element dat echt op de voorgrond staat.

De slechtste?

Wij vinden Corona "Drink Verantwoordelijk" veruit de slechtste. Corona is juist een fotogeniek product met een geheel eigen uitstraling. Het exotische vakantiegevoel wat de klant thuis kan genieten zou voor ons voorop staan. Verantwoordelijkheid verkoopt geen bier, genieten wel!

Was het u opgevallen?

Rechts onderin, de reclame voor het Tatra bier. Een op zich saaie en weinig zeggende reclame. Maar het volle bierglas in de ruimte tussen de bergen, perfect gemaakt in zand en wolken, maakt deze reclame onopvallend onvergetelijk.

Verhoog uw omzet en winst!

Uw bedrijf, product of dienst op de juiste manier onder de aandacht brengen levert u rendement.

Meer info of klant worden?

Direct contact opnemen

Snel naar andere diensten

  • "Ik verkoop geen bier, ik verkoop gezelligheid"
    Freddy Heineken Onder eigenzinnige leiding van Freddy Heineken groeide de Heineken brouwerij uit tot een van de grootste ter wereld. Heineken heeft altijd gedaan wat zijn vak was. Gezelligheid verkopen.
  • 1